تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پنبه، پری و پستچی» منتشر می‌شود

یک نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«پنبه، پری و پستچی» منتشر می‌شودرفیع افتخار نویسنده کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار آثار جدیدش گفت: کتابم با عنوان «پنبه، پری و پستچی» را برای انتشار به انتشارات آیینه قلم سپرده‌ام. این کتاب برای گروه سنی ب نوشته شده است. کتاب «پنبه، پری و پستچی» داستان تلفیقی از متون کهن و داستانی لطیف محسوب می‌شود.

وی افزود: کتاب دیگرم مجموعه داستانی با عنوان «نقطه چین» است. این کتاب 21 داستانک را دربرمی‌گیرد که برای خردسالان نوشته شده است. داستانک‌های کتاب «نقطه چین» خط سیر خاصی را دنبال می‌کند. این اثر علاوه بر ایجاد لذت مطالعه داستان در کودک، به ارتقای ضریب هوشی وی هم کمک می‌کند. در حقیقت این کتاب اثری داستانی آموزشی است. کتاب نقطه چین را هم برای انتشار به انتشارات آیینه قلم سپرده‌ام.

این نویسنده کودک و نوجوان با اشاره به اثر دیگر خود اظهار داشت: کتاب دیگرم رمانی با عنوان «ترسو» است. این کتاب را با زبانی طنز نوشته‌ام و موضوع آن به حوزه انقلاب اسلامی مربوط می‌شود. وقایع رمان «ترسو» در موقعیتی انقلابی رخ می‌دهد. مخاطب این رمان نوجوانان هستند انتشارات به نشر قرار است رمان «ترسو» را منتشر کند. در کنار این اثر قرار است به زودی مجموعه‌ای از شش داستان کوتاهم توسط همین انتشاراتی با عنوان «کت ولیعهدی» برای مخاطب نوجوان منتشر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پنبه، پری و پستچی» منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..