تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیب‌شناسی «شعر در فضای مجازی» بررسی می‌شود

نمایندگان سه نسل از شاعران کشور ماجراهای «شعر و فضای مجازی» را بررسی می‌کنندبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان؛ ششمین نشست یکشنبه‌های شعر، فردا به موضوع «شعر و فضای مجازی» اختصاص دارد که با کارشناسی و اجرای غلامرضا طریقی، ترانه‌سرا و سردبیر پایگاه نقد شعر در تالار جلال آل‌احمد برگزار خواهد شد.

در این نشست، چه آنان که معتقدند فضای مجازی به شعر کشور کمک کرده و چه آنان که عقیده دارند فضای مجازی به شعر آسیب زده است، نظرات خود را به صورت جدی و مباحثه‌ای مطرح خواهند کرد.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی از عموم علاقه‌مندان دعوت کرده تا در این بحث مهم مشارکت داشته باشند.

نشست «شعر و فضای مجازی» فردا 28 خرداد از ساعت 16:30 دقیقه در تالار جلال آل‌احمد، واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی پنج، پلاک 6 برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «یکشنبه‌های شعر» هر هفته به یکی از موضوعات شعری اختصاص دارد. این جلسات به ترتیب در ماه به «مبانی نظری شعر» با حضور دکتر اسماعیل امینی، «شعرخوانی و نقد شعر» با حضور استاد محمدعلی بهمنی، «ادبیات آهنگین» با حضور و اجرای ابراهیم اسماعیلی اراضی و «داستان شعر» با اجرای غلامرضا طریقی پیش می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیب‌شناسی «شعر در فضای مجازی» بررسی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..