تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: شیائومی در می نوت 3 از اسنپدراگون 836 استفاده خواهد کرد

شایعه: شیائومی در می نوت 3 از اسنپدراگون 836 استفاده خواهد کرد

بر اساس گزارش ها می نوت 3 شیائومی پاییز امسال معرفی و عرضه می شود. بر اساس آخرین شایعات در این محصول از اسنپدراگون 836 استفاده خواهد شد. می نوت 3 نخستین دستگاهی نیست که بر اساس شایعات از اسنپدراگون 836 در آن استفاده می شود. پیشتر گفته شده بود که گلکسی نوت 8 نیز احتمالا به این تراشه تجهیز خواهد بود. و اگر کوالکام برای تولید این تراشه نیز به سراغ سامسونگ برود، همانند آنچه در مورد اسنپدراگون 835 و 820 دیده بودیم، به احتمال بسیار زیاد سامسونگ حق انحصاری استفاده از این تراشه را از آن خود خواهد کرد. شیائومی می میکس 2 نیز بر اساس شایعات دارای اسنپدراگون 836 است و احتمالا همراه با می نوت 3 معرفی می شود. این دو محصول غیر از نمایشگر، دوربین و باتری از مشخصاتی بسیار مشابه هم برخوردارند.


اسنپدراگون 836 تفاوت زیادی با اسنپدراگون 835 نخواهد داشت و فقط سرعت کلاک آن تا حدودی افزایش یافته است. این مورد در خصوص اسنپدراگون 820 و 821 که سال گذشته معرفی شدند نیز صحت داشت. اسنپدراگون 835 تراشه ای بسیار قدرتمند است و طول عمر باتری را نیز کاهش نمی دهد. شیائومی از اسنپدراگون 835 در اسمارت فون می 6 خود که در ماه آوریل رونمایی شد استفاده کرده است و نخستین کمپانی بود که اسمارت فونی با این تراشه را در کشور چین معرفی و عرضه کرد.


می نوت 3 برای آنکه بتواند جانشین خوبی برای می نوت 2 باشد باید از مشخصات قابل توجهی برخوردار باشد. می نوت 2 به دلیل برخورداری از نمایشگر خمیده به شباهت به گلکسی اس 7 اج محکوم شد. می نوت 2 همچنین از 6 گیگ رم و 128 گیگ فضای حافظه داخلی برخوردار بود. این اسمارت فون همچنین از تمامی باندهای 4G LTE سراسر جهان پشتیبانی می کند که آن را به محصولی بسیار مورد قبول در تمامی بازارها تبدیل می کند. حالا می نوت 3 با بهره مندی از اسنپدراگون 836 شاید راه ساده تری را در پیش داشته باشد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: شیائومی در می نوت 3 از اسنپدراگون 836 استفاده خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..