تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت اندروید نوقا برای گوشی سونی اکسپریا XA عرضه شد

آپدیت اندروید نوقا برای گوشی سونی اکسپریا XA عرضه شد

دارندگان گوشی سونی اکسپریا XA دیگر می توانند تجربه استفاده از اندروید 7.0 را به دست آورند، چرا که شرکت سازنده گوشی هوشمند آن ها این نسخه از سیستم عامل اندروید را برای برخی از مدل های آن عرضه کرده است. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

این به روز رسانی درست چند روز پس از آن که سونی آن را برای دارندگان اکسپریا XA Ultra منتشر کرده بود، عرضه شده است. شماره مدل گوشی های اکسپریا XA که اکنون نوقا را دریافت کردند عبارتند از: مدل های تک سیم کارته F3111, F3113 و F3115 و مدل های دو سیم کارته F3112 و F3116. صاحبان این مدل ها می توانند به زودی منتظر دریافت نوتیفیکشن برای آپدیت گوشیشان باشند. هرچند احتمالاً به صورت دستی هم امکان پیدا کردن این به روز رسانی وجود دارد و تنها کافیست آن را در بخش تنظیمات گوشی هوشمندتان مشاهده و سپس نصب کنید.

یکی از موارد مهمی که به هنگام دانلود نسخه جدید سیستم عامل اندروید باید در نظر بگیرید این است که مطمئن باشید باتری گوشیتان از میزان کافی شارژ برخوردار است. هم چنین از آنجایی که فایل های دانلود نسخه های جدید اندروید معمولاً سنگین تر است، بهتر است تا آن را از طریق وای فای دریافت و دانلود کنید. هنوز اندازه دقیق فایل اندروید نوقا برای گوشی اکسپریا XA اعلام نشده اما به نظر می رسد حجم آن از 1 گیگابایت بیشتر باشد. بنابراین لازم است تا پیش از دانلود، از خالی بودن این مقدار از حافظه گوشیتان هم اطمینان حاصل کنید.

ویژگی های اندروید 7.0 نوقا برای اندروید دوستان بسیار آشناست. از جمله مهم ترین تغییرات اعمال شده در این نسخه می توان به شرت کات اپلیکیشن ها و پشتیبانی از چند پنجره اشاره کرد.

XA
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت اندروید نوقا برای گوشی سونی اکسپریا XA عرضه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..