تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




9 هزار و 473 بیمار معتاد در کردستان تحت پوشش مراکز درمان قرار دارند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛هومن قصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز یکشنبه در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور روسای کمیته های تخصصی در سنندج گفت: از تعداد9 هزار و 473 بیمار معتاد تحت پوشش، 380 نفر را بانوان تشکیل داده اند.

وی افزود: هم اکنون در استان کردستان 61 مرکز درمان سوءمصرف (MMT) دارای مجوز بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی بوده و هفت مرکز نیز در زندان ها خدمات ارائه می دهند.

قصری با بیان اینکه سال گذشته 48 مورد بازدید از مراکز شهر سنندج و 20 مورد از مراکز شهرستان ها انجام شده است، افزود: تعدادی از مراکز در استان که فاقد پزشک و پرستار بودند تعطیل شده است.

 انتهای پیام/ م ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «9 هزار و 473 بیمار معتاد در کردستان تحت پوشش مراکز درمان قرار دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..