تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،در این جلسه  مقیمی بعنوان معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به اعضای ستاد معرفی شد .

اهم موضوعاتی که در جلسه ستاد ساماندهی جوانان مطرح شد پیرامون توسعه فرهنگ گردشگری وهویتی در استان ،معرفی مشاوران جوان و جشنواره اوقات فراغت بود.

حسین ثوری مدیر کل ورزش و جوانان استان در ابتدا ضمن خیرمقدم به اعضای ستاد و گرامیداشت شب های قدر اظهار داشت : تحریک غرور ملی وافتخار آفرینی هویت ملی بین جوانان استان هدف از گردشگری هویتی است.

وی گفت : سال 96 سیستان وبلوچستان بعنوان مقصد گردشگری تعیین گردیده و دراین راستا کلیه شهرستانها ملزم به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی با عنوان توسعه فرهنگ گردشگری بین آحاد جوانان گردیده اند .

ثوری افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون از مجموع 18 جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان های استان 14 جلسه به موضوع گردشگری اختصاص یافته است.

مینا مقیمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت موضوع ساماندهی اوقات فراغت جوانان اظهار داشت : منظور از اوقات فراغت صرفاً محدود به تابستان نبوده ودر طول سال نیز ساری وجاری می باشد .

وی گفت : برنامه ریزی به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان بعنوان یک فرصت و تهدید از الویت های سال جاری ستاد ساماندهی امور جوانان خواهد بود. لذا بدین منظور کلیه دستگاههای اجرایی ملزم به تهیه و تدوین برش تخصصی ازنحوه برنامه ریزی در زمینه اوقات فراغت بویژه در تابستان سال جاری بوده ومی بایست تا تاریخ 96/4/15 نسبت به ارائه برنامه های مصوب خود در غالب فرمهایی که ارائه خواهد شد به دبیر خانه ستاد ساماندهی استان اقدام نمایند .

وی افزود : به منظور پیگیری و تسریع در امور جوانان و سازمانهای مردم نهاد جوانان استان و تحریک مدیران اجرایی به مقوله جوانان و جوان باوری و جوان یاوری معرفی یک نفر به انتخاب مدیرکل هردستگاه اجرایی عضو ستاد به دبیرخانه تحت عنوان مشاور جوان مدیرکل صورت پذیرد.
جشنواره ملی اقوام ایرانی در استان برگزار می شود

علی‌اصغر جمشیدنژاد معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت : جشنواره ملی اقوام ایرانی در نیمه دوم سال جاری در چابهار برگزار می شود و کمیته های تخصیصی برگزاری این جشنواره باید هر چه سریعتر تشکیل گردد.

وی گفت : این جشنواره در قالب طرحی با همکاری سمن های و کلیه دستگاه دولتی و بخشهای خصوصی در چند بخش نمایشگاه ، صنایع دستی ، تولیدات محلی و جشنواره غذاهای بومی و محلی خواهد بود و در آن مردم نقش بسزایی خواهند داشت.

وی در ادامه با توجه به نقش مشاوران جوان بیان کرد: کلیه دستگاه های دولتی 2 نفر ( یک آقا و یک یک خانم) بعنوان مشاور جوانان خود به دبیرخانه که اداره ورزش و جوانان است معرفی کنند .

جمشیدنژاد با اشاره به برنامه های غنی سازی اوقات فراغت گفت : در گذشته جلسات و کمیته های مختلفی جهت غنی سازی اوقات فراغت شامل : برنامه هاو کارگاه های آموزشی ، برنامه های تفریحی ، و بحث توانمندسازی جوانان برگزار شده است که اکنون باید موارد جدیدی به آن اضافه شود تا بصورت کاملتر به این موضوع پرداخته شود .

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..