تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۱۲ کیلوگرم تریاک در خراسان شمالی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ ، سرهنگ محمد غلامی گفت :در پی گزارش‌ رسیده مبنی بر اینکه فردی در امر تهیه و قاچاق مواد مخدر از استانهای خراسان رضوی و جنوبی به این استان در سطح وسیعی فعالیت دارند ، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت .

وی افزود : پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی مشخص شد این قاچاقچی قصد دارد با یک دستگاه خودروی پراید ، مقادیری مواد مخدر را از استان خراسان جنوبی وارد استان خراسان شمالی کند که چند اکیپ از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با شهرستان اسفراین در حوزه استحفاظی سبزوار - اسفراین اعزام و اقدام به کنترل خودرو های عبوری ‌کردند .

وی با بیان اینکه ماموران با ایجاد تور ایست و بازرسی ، موفق به شناسایی و توقیف خودروی حامل مواد مخدر شدند ، اظهار داشت : ماموران در بازرسی از خودروی مذکور موفق به کشف ۱۲ کیلویی ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در این عملیات دو متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد تصریح کرد : متهمان به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند .

انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۱۲ کیلوگرم تریاک در خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..