تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند جشنواره شهر داوری می‌شوند

پوستر فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند جشنواره شهر داوری می‌شوندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر؛ پوستر فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن کوتاه و نیمه بلند برای نخستین بار در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر داوری شده و یک تندیس ویژه به پوستر برگزیده اختصاص پیدا می‌کند. فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران در این رویداد سینمایی نیمه دوم خردادماه اعلام شده است. در این فراخوان، برای نخستین بار یک تندیس ویژه، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای طراحی پوستر فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن کوتاه و نیمه بلند دیده شده است.
 
پیش از این، داوری پوستر فیلم‌های کوتاه یا نیمه بلند در جشنواره‌های ایرانی سابقه نداشته است.
 
مدیریت بخش تبلیغات سینمای ایران در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر را میثم میرزایی برعهده دارد.
 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند جشنواره شهر داوری می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..