تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار مجموعه فیلم های میثم شاه بابایی درباره سه نقاش معاصر

انتشار مجموعه فیلم های میثم شاه بابایی درباره سه نقاش معاصر


این مجموعه به نام «سرو بی نشان» شامل سه فیلم با نام های بی مکان بی زمان، من یک نشانه ام و سروم است.
 
فیلم «بی مکان بی زمان» نگاهي كوتاه به آثار اکبر نیکان پور  دارد. در این فیلم مرتضی هدایی به عنوان مدیر تصویربرداری، کیوان جهانشاهی به عنوان تدوینگر و صداگذار و امین تارخ به عنوان گوینده متن حضور دارند.
 
در فیلم «من یک نشانه‌ام» که به آثار احمد نصراللهی می پردازد، مرتضی پورصمدی به عنوان مدير تصویربرداری، مهدی صالح کرمانی به عنوان صدابردار، مانی هاشمیان به عنوان صداگذار و ترکیب صدا، آنکیدودارش به عنوان آهنگساز و زیبا بروفه به عنوان گوینده گفتار متن شاه بابایی را همراهی کردند.
 
در سومین فیلم از این مجموعه به نام «سروم» نگاه و برداشتی آزاد به تابلوی (ايرانويچ) اثر حسین محجوبی داریم و مجید گرجیان به عنوان مدیر تصویربرداری، فرخ نعمتی و صنم صالحی به عنوان گویندگان گفتار متن حضور دارند. قطعات موسیقی فیلم «سروم» از آثار حسین علیزاده انتخاب شده است.
 
همچنین حسین عرب زاده قطعه «سرو بی نشان» را برای این مجموعه سروده و خوانده است.
 
شاه بابایی در این سه فیلم با نزدیک شدن به حال و هوای سه نفر از مطرح ترین نقاشان معاصر ایران، به ابعادی از آثار هنری این هنرمندان پرداخته است.
 
وی برای کارگردانی و تصویربرداری فیلم «من یک نشانه ام» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین تصویربرداری از چهاردهمین جشن خانه سینما و برنده جایزه بهترین فیلم از پنجمین جشنواره تجمسمی فجر شده است. همچنین فیلم «بی مکان بی زمان» جایزه بهترین تصویربرداری از ششمین جشنواره تجسمی فجر را به دست آورده است.
 
مجموعه «سرو بی نشان» هم اکنون در قالب یک بسته نفیس در فروشگاه‌های معتبر فرهنگی و هنری عرضه شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار مجموعه فیلم های میثم شاه بابایی درباره سه نقاش معاصر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..