تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا

۵ نماینده کشورمان در مسابقات روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا به فینال راه پیدا کردند.

به گزارش شمانیوز: در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا و در روز دوم این مسابقات که از صبح امروز (یکشنبه) در شهر تایچونگ چین تایپه (تایوان) آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان 55، 60، 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند که امامی در 60، حسینی در 66، متقی‌نیا در 74، بذری در 84 و شریعتی‌نیا در 96 کیلوگرم به فینال راه پیدا کردند. نادر نصری نیز در 55 کیلوگرم در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به میدان خواهد رفت.
* نتایج مسابقات نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 55 کیلوگرم که 13 کشتی‌گیر حضور دارند نادر نصری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر (با ضربه فنی) راتاناتهیوات از تایلند کشتی را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 8 بر 2 از سد روزگلدی سیداُف از ترکمنستان گذشت و راهی نیمه‌نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 2 بر 2 (با ضربه فنی) مغلوب جهانگیرمیرزا توروبوف از ازبکستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. نصری برای کسب مدال برنز عصر امروز به مصاف چیا چانگ از چین تایپه خواهد رفت.
در وزن 60 کیلوگرم یونس امامی در دور اول یونت اِردِن‌چیمگ از مغولستان را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل ادیل قدیربیک اولو از قرقیزستان به پیروزی رسید و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. امامی در این مرحله نیز با نتیجه 12 بر 4 از سد سلطان بیسوف از قزاقستان گذشت و فینالیست شد. وی عصر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف شاروان از هند خواهد رفت. در این وزن 12 نفر وزن کشی کرده‌اند.
در وزن 66 کیلوگرم که 15 نفر حضور دارند، امیرحسین حسینی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ال آستا از سوریه ر اشکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 8 بر 4 از سد کاران از هند گذشت و گام به نیمه نهایی گذاشت. حسینی در این مرحله نیز با نتیجه 13 بر 6 مقابل تمولن انختویا از مغولستان به برتری دست یافت و فینالیست شد. وی عصر امروز برای کسب مدال طلا با ریوما آنراکو از ژاپن مبارزه خواهد کرد.
در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی‌نیا پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 12 بر یک وانگ از چین تایپه را شکست داد. وی در دور سوم و مرحله نیمه‌نهایی نیز با نتیجه 5 بر صفر از سد ریوکی یوشیدا از ژاپن گذشت و فینالیست شد. متقی‌نیا برای کسب مدال طلا به مصاف عیسی شاپی‌یف از ازبکستان خواهد رفت. در این وزن 11 نفر حضور دارند.
در وزن 84 کیلوگرم که 12 نفر به روی باسکول رفته‌اند، احمد بذری در دور نخست با نتیجه 9 بر 3 الماس ژونیس از قزاقستان را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 11 بر صفر از سد عزت گاجی‌یف از ترکمنستان گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. بذری با برتری 9 بر صفر مقابل جبرئیل شاپی‌یف از ازبکستان فینالیست شد. وی برای کسب مدال طلا با دیپاک پونیا از هند مبارزه خواهد کرد.
در وزن 96 کیلوگرم دانیال شریعتی‌نیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر موهامت روزی کولی‌یف از ترکمنستان را شکست داد. وی در دور سوم و مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه 10 بر صفر از سد ابراهیم ایلخوم‌جانوف از ازبکستان گذشت و فینالیست شد. شریعتی‌نیا برای کسب مدال طلا عصر امروز به مصاف کانتورو تالانت‌بیک اولو از قرقیزستان خواهد رفت.
به گزارش فارس، تیم کشورمان در روز اول و در 2 وزن نخست توسط شایان جلیل‌زاده در وزن 120 کیلوگرم صاحب یک مدال برنز شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..