تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محكوميت دوباره پرسپولیس در فيفا

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پايتخت پرونده هاى زيادى در فيفا دارند كه به تازگى به علت پرداخت نكردن مطالبات ماريچ مدافع كروات سابق خود به پرداخت ٧٢ هزار دلار محكوم شد.

البته باشگاه پرسپوليس مهلت ٣٠ روزه براى پرداخت اين جريمه دارد و حتى اين باشگاه مى تواند ظرف ٢١ روز به اين حكم اعتراض كند.

بازيكنان خارجى زيادى در سالهاى گذشته به سرخپوشان پايتخت پيوستند اما آنها از لحاظ فنى كيفيت مناسبى نداشتند. به هر حال برخى از بازيكنان خارجى پرسپوليس به علت پرداخت نشدن مطالبات خود از سرخپوشان پايتخت شكايت كردند و فيفا هم حكم به نفع آنها صادر كرده است.

آنتونى گولچ مدافع دو رگه سابق پرسپوليس نمونه بارز بازيكنان خارجى اين تيم است كه بدون حتى يك دقيقه بازى توانسته با شكايت از پرسپوليس رأى فيفا را به نفع خود تمام كند.

به هر حال باشگاه پرسپوليس براى پرونده گولچ هم ٣٠ روز مهلت قانونى دارد اما اين باشگاه درخواست جزئيات پرونده گولچ را كرده است كه اعتراض خود را به دادگاه عالى ورزش ارائه كند.

على جمشيدى معاون حقوقى باشگاه پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار ما درباره شكايت ماريچ بيان كرد: ما پيگير شكايت ماريچ هستيم تا مشكلى براى باشگاه به وجود نيايد. فيفا مهلت اعتراض به ما داده است و به طور حتم با ارائه مدارك محكمه پسند رأى را به سود باشگاه بر مى گردانيم.

وى در ادامه عنوان كرد: در حال حاضر با تلاشهاى صورت گرفته توانستيم چهار پرونده را در فيفا ببنديم و اجازه ثبت قرارداد بازيكنان خارجى خود را در هيئت فوتبال پيدا كرديم.

معاون حقوقى باشگاه پرسپوليس در پايان خاطر نشان كرد: هواداران پرسپوليس نگرانى بابت محكوميت ها نداشته باشند چرا كه ما نمى گذاريم باشگاه با مشكل مواجه شود و پرونده هاى حقوقى در فيفا را حل خواهيم كرد.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محكوميت دوباره پرسپولیس در فيفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..