تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسانی که در جامعه دوصدایی ایجاد می‌کنند، خائن هستند +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اسلامی که در پیش برد پیروزی های جبهه مقاومت علیه تروریست های تکفیری و حامیانشان نقش به سزایی دارد در صحبت هایی به بیان حکومت داری امیرالمومنین حضرت علی (ع) پرداخت و گفت: چرا حضرت علی (ع) با معاویه صلح نکرد؟ آیا اگر حضرت علی با معاویه به صلح می پرداخت چیزی از حکومت آن امام همام می ماند؟

وی در بخشی دیگر از سخنان خودضمن هشدار  به برخی از مسوئلان کشور ، گفت: كسانی‌که صاحب منصب هستند، اگر در بیاناتشان آدرس غلط دادند و در جامعه، دوصدایی پیرامون دشمن ایجاد کردند؛ خیانت کردند! 

در ادامه می توانید فیلم صحبت های سردار سلیمانی را مشاهده کنید:


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسانی که در جامعه دوصدایی ایجاد می‌کنند، خائن هستند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..