تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرمای هوا و تشنگی جان دو نوجوان را در جنوب سیستان و بلوچستان گرفت

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود رضا ناصح افزود: پنج نوجوان اهل مسکوتان که دیروز به منطقه جلگه روستای چاه جنگی خان رفته بودند پس از برگشت به مسکوتان خودرو آنان در مسیر راه دچار نقص فنی شده است.
وی اضافه کرد: سه نوجوان 13 ساله از این جمع تصمیم می گیرند پیاده به طرف مسکوتان حرکت کنند که در راه برگشت به دلیل گرمای شدید هوا و تشنگی زیاد متاسفانه 2 نفر آنان فوت کردند و یک نفر دیگر که صبح امروز با کمک اهالی پیدا شد به مرکز درمانی مسکوتان انتقال یافت.
وی گفت: خوشبختانه حال عمومی این نوجوان رضایت بخش است.
روستای مسکوتان در 60 کیلومتری شهر فنوج مرکز شهرستان فنوج قرار دارد.
فنوج در حدود 400 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
دمای هوا در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان در چند روز گذشته به بیش از 50 درجه رسید.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرمای هوا و تشنگی جان دو نوجوان را در جنوب سیستان و بلوچستان گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..