تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه آسای کودک گمشده در جنگل پس از 4 روز +فیلم

دیما پس از گم شدن به نقطه ای خطرناک از جنگل رسید، جای خطرناکی که محل زندگی حیوانات درنده بود. خانواده او به محض اطلاع از گم شدن پسرشان سریعا به گروه امداد اطلاع دادند و یک تیم 500 نفره که به غیر از کادر امداد شامل دوستان و آشنایان خانواده پسکو بود راهی جستجو برای پیدا کردن کودک شدند.

4 روز گذشت و درست زمانی  والدین  دیما به همراه تیم جستجوگر به مرز نا امیدی رسیده بودند در کمال تعجب دیما را سست و بی انرژی پشت یک درخت پیدا کردند، در حالی که آنها با دیدن او در نگاه اول گمان کردند که جانش را از دست داده است.

او در تمام این 4 روز پشت این درخت پنهان و با استفاده از برگهای درختان و آبی که در گودال نزدیک او جمع شده بود گرسنگی و تشنگی اش را بر طرف کرده بود اما بدن وی به شدت بر اثر گزش حشرات گوناگون و آلوده قرمز شده بود.

به هر حال همینکه از دست حیوانات درنده مانند خرسها و گرگها جان سالم به در برده بود جای خوشحالی برای خانواده اش داشت و والدینش مدام خدا را شکر می کردند.

گفتنی است؛ در حال حاضر دیما از وضعیتی نسبتا خوب و پایدار برخوردار است اما به خاطر شوکی که از وحشت در دل تاریکی جنگل به او وارد شده فعلا به طور عادی و کامل قادر به تکلم نیست.

نجات معجزه آسای یک کودک گمشده در جنگل نجات معجزه آسای یک کودک گمشده در جنگل نجات معجزه آسای یک کودک گمشده در جنگل نجات معجزه آسای یک کودک گمشده در جنگل نجات معجزه آسای یک کودک گمشده در جنگل

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه آسای کودک گمشده در جنگل پس از 4 روز +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..