تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لادن طباطبایی در مورد سکانس پرحاشیه توضیح داد + فیلم

لادن طباطبایی در مورد سکانس پرحاشیه توضیح دادبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: "به تازگی تصویری از خواب و بیدار در فضای مجازی پخش شده که سوال برای خیلی از کاربران ایجاد کرده که چه معنایی دارد".


وی در ادامه افزود: در این بخش؛ مجرم اسلحه رو در دهان خودش قرار داده و بلافاصله پس از خروجش از دهان شلیک کرده... به این وسیله توهم خودکشی رو به وجود آورده که سرگرد جلالی در این صحنه این حرکت رو به نوعی بازسازی میکند.

گفتنی است فیلم زیر در روز های گذشته بارها در فضای مجازی دست به دست شده است.

منبع: میزان 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لادن طباطبایی در مورد سکانس پرحاشیه توضیح داد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..