تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل مفهومی بی ام و Z3

 هنرمند فنلاندی دست به خلق مدلی مفهومی از خودروی قدیمی Z3 بی ام و زده و با ادغام المان های امروزی به کار رفته در محصولات این شرکت اثر هنری زیبایی، خلق کرده است.

محبوب‌ترین محصول بی‌ام‌و کوپه سری Z با نام Z3 در سال ۱۹۹۶ رونمایی شد. خودرویی مجهز به پیشرانه ۳.۲ لیتری، دارای فناوری روز همراه با بدنه‌ای جسورانه و مدرن که خیلی سریع به خودرویی ارزشمند تبدیل شد. خودروساز برجسته آلمانی پس از تولید بیش از ۶۰۰۰ عدد از این خودرو در سال ۲۰۰۲ به عرضه این محصول خاتمه داد و به سراغ Z4 رفت.

BMW Z3 1996

این خودرو در حضور ۴ ساله خود در بازارهای جهانی، افتخارات متعددی نصیب بی‌ام‌و کرد که از آن جمله می‌توان به برنده جایزه بهترین طراحی سال از مجلات خودرو و حضور در فهرست یکی از ۱۰ خودروی برتر سال اشاره کرد. ریچارد هموند مجری و کارشناس سرشناس برنامه تخت گاز نیز این خودرو را در لیست بهترین خودروهای مورد علاقه‌ی خود لحاظ کرده است. حال تصور کنید که این مدل همچنان در حال تولید است، همان چیزی که یک هنرمند نیاز دارد تا با امید به آن فضایی جدید را خلق کند.

مقاله‌ی مرتبط:

اِسا ماستونِن، هنرمند و طراح فنلاندی با الهام از ویژگی‌های خودورهای امروزی بی‌ام‌و و ترکیب آن با مدل Z3 قدیمی، مدل مفهمومی از این خودرو را به تصویر کشیده است. هدف ماستونِن از این کار، ادغام جنبه‌های طراحی محصولات بی‌ام‌و به خصوص مدل‌های i8 و i3 با خودروی قدیمی Z3 بوده است. کمترین چیزی که در مورد نتیجه این کار می‌توان گفت، خیره کننده بودن آن است.

z3

قسمت جلوی خودرو نمایی تهاجمی داشته که با الهام از مدل‌ مفهومی سری ۸ بی‌ام‌و طراحی شده است. چراغ‌های LED براق و مشبک در دوطرف به خوبی دیده می‌شوند. به جای استفاده از پوشش پلاستیکی، از طرح‌های مشبک فلزی الهام گرفته شده و طراح فرض کرده است که این خودور می‌تواند در دو حالت هیبرید و الکتریکی تولید وعرضه شود.

دیگر فضای مشبک  و البته بزرگتر درست در زیر چراغ‌ها تعبیه شده است. چرخ‌های قطور و شیشه‌های کروم به درک بهتر از نوع طراحی بدنه و خطوط به کار رفته در آن، کمک شایانی می‌کند. هرچند که کناره‌های خودرو دارای لایه‌های براق است اما همچنان نیمرخی آیکونیک به خودرو داده است. کاپوت بلند و شیبدار خودرو با اتاق زیبای آن، همخوانی بسیار خوبی داشته و انتهای خودرو نیز به اگزوز دوگانه و مجموعه ای از چراغ‌های LED براق مزین شده است.

در مجموع مدل مفهومی ارايه شده، الگوی بسیار خوبی برای بازتولید خودروی کوپه سری Z است.

z3 z3 z3 z3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل مفهومی بی ام و Z3»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..