تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله هکرها به دستگاه پُز فروشگاه‌های زنجیره‌ای در امریکا

حمله هکرها به دستگاه پُز فروشگاه‌های زنجیره‌ای در امریکا

فناوری اطلاعات > اینترنت - هکرها توانستند با افزودن بدافزار به دستگاه پز فروشگاه زنجیره‌ای لباس Buckle در آمریکا اطلاعات مالی کاربران را به سرقت ببرند.

 

به گزارش خبرآنلاین، ظاهرا هکرها توانسته‌اند از 28 اکتبر 2016 تا 14 آوریل 2014 با نصب بدافزار روی سیستم پرداخت مالی باکل در سراسر آمریکا اطلاعات کارتهای اعتباری خریداران مجهز به chip card را به سرقت ببرند. بدین ترتیب کاربرانی که از یکی از 465 فروشگاه لباس باکل در آمریکا در این تاریخ خرید کرده اند، ممکن است به مشکل بر خورند.

معمولا هکرها پس از سرقت دیتای کاربران، نمونه کارت اعتباری را با اطلاعات سرقتی ساخته و با فروش آن در کشورهای دیگر به سوء استفاده کنندگان اجازه خرید آنلاین می‌دهند.

مدیران باکل تایید کرده‌اند که بدافزار روی سیستم مالی‌شان نصب شده اما نمی‌دانند چه تعداد کاربر دقیقا قربانی شده‌اند و نیاز به تحقیقات بیشتر دارند.

فروشگاه باکل سالانه 1.5 میلیارد دلار در آمریکا درآمد دارد.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله هکرها به دستگاه پُز فروشگاه‌های زنجیره‌ای در امریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..