تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق عجیب نقل‌و انتقالاتی/ خرید جدید استقلال به دنبال حضور در پرسپولیس!

روز نو :

باشگاه استقلال در حالی برای گرفتن رضایت‌نامه داریوش شجاعیان با باشگاه گسترش فولاد به توافق رسیده که این بازیکن در جریان این موضوع قرار ندارد. در واقع این توافق بین دو باشگاه صورت گرفته است چرا که شجاعیان با گسترش فولاد قرارداد دارد.

 

شجاعیان دنبال این بوده و هست که خودش رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه گسترش بگیرد تا مجبور نباشد به تیمی برود که باشگاه گسترش می‌خواهد. حتی گفته می‌شود تمایل شجاعیان برای پیوستن به پرسپولیس به مراتب بیشتر از استقلال است. ضمن اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس به شجاعیان گفته‌اند با رضایت‌نامه به این تیم بیاید و برانکو نیز علاقمند به جذب این بازیکن است.

 

باید دید در رقابت بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب شجاعیان در نهایت کدام یک برنده خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق عجیب نقل‌و انتقالاتی/ خرید جدید استقلال به دنبال حضور در پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..