تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست‌های ترامپ و بحران قطر

یکی از مهمترین اولویت‌های دولت ترامپ که در مبارزات انتخاباتی بر آن تاکید داشت، مبارزه با داعش بود. از طرف دیگر مقام‌های دولت ترامپ برای محدود کردن نفوذ ایران در منطقه نیز تاکید دارند.

برای دسترسی به فایل این مطلب اینجا را کلیک کنید.

یکی از مهمترین اولویت‌های دولت ترامپ که در مبارزات انتخاباتی بر آن تاکید داشت، مبارزه با داعش بود. از طرف دیگر مقام‌های دولت ترامپ برای محدود کردن نفوذ ایران در منطقه نیز تاکید دارند. شاید به همین خاطر است که اولین مقصد مسافرت خارجی دونالد ترامپ به عنوان چهل پنجمین رئیس جمهور آمریکا، عربستان سعودی بود که سفری غیر معمول برای روسای جمهور آمریکا در ابتدای ورودشان به کاخ سفید به شمار می‌رود. ترامپ یکی از راهکارهای شکست داعش را افزایش نقش کشورهای متحد آمریکا در منطقه می‌داند و به این منظور بر تشکیل ائتلاف منسجمی از کشورهای منطقه تاکید دارد که علاوه بر مقابله با تروریسم، سدی در برابر نفوذ ایران تشکیل دهند. با این حال سیاستها و اقدامات غیرمعمول ترامپ باعث شد تا برخلاف تبلیغات پر هیاهو در مورد ایجاد ائتلافی منسجم از کشورهای اسلامی در منطقه خاورمیانه، شکافهای عمیقی که در بین کشورهای منطقه وجود داشت تعمیق شود و در نهایت به یک بحران بیانجامد. با گذشت بیش از ٢٠ روز از سفر ترامپ به عربستان، برخی تحلیلگران رخدادها در خاورمیانه را پیامد این سفر تلقی می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست‌های ترامپ و بحران قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..