تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کولاکوویچ: لهستان از همه لحاظ بهتر بود

کد خبر: ۵۵۱۴۷۸

۲۱۲  بازدید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به شکست این تیم برابر لهستان گفت: پیروزی لهستان برابر ایران کاملا مشهود بود و بازیکنان این تیم از هر نظر بهتر از تیم ایران بودند.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به شکست این تیم برابر لهستان گفت: پیروزی لهستان برابر ایران کاملا مشهود بود و بازیکنان این تیم از هر نظر بهتر از تیم ایران بودند.

 ایگور کولاکوویچ پس از دیدار دو تیم ایران و لهستان در نشست خبری افزود: اول از همه به لهستان برای این پیروزی تبریک می گویم. امروز آن ها از هر نظر بهتر از تیم ایران بودند.

وی با بیان اینکه تیم ایران مقابل لهستان اصلا خوب بازی نکرد، گفت: بهتر است بگویم لهستان به بازیکنان تیم ایران فرصت نداد تا بازی خودشان را انجام دهند. در ست سوم ۱۵ بر ۱۵ بودیم، اما پس از آن با سرویس های کوتاه آنها در منطقه دو دچار مشکل شدیم و به یکباره لهستان ۲۰ بر ۱۶ پیش افتاد و در نهایت هم پیروز شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: فکر می کنم پیروزی لهستان کاملا مشهود بود و دوباره به آن ها تبریک می گویم.

ملی پوشان ایران در هشتمین دیدار خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ سه بر صفر مغلوب لهستان شدند. تیم ملی والیبال ایران یکشنبه شب در آخرین مسابقه خود در دور مقدماتی لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ و از ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه به مصاف روسیه می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کولاکوویچ: لهستان از همه لحاظ بهتر بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..