تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطراتی که در آرایشگاه‌ها کمین کرده‌اند/تکنیکی منحصربفرد برای جوانسازی پوست/ ترفندهایی برای شارژ بدن در ماه رمضان/لذت ديدن سياره مشتری را از دست ندهيد

برای جبران از دست دادن مایعات و مواد قندی در طول روز، روزه داران وعده افطار خود را با مایعات ولرم و نیمه گرم شروع کنند و از مصرف مایعات سرد و نوشابه‌ها خودداری کنند.

اگر باردار هستید و در ماه رمضان روزه می‌گیرید باید مراقبت‌های لازم را انجام داده و با پزشک خود در خصوص شرایط سلامتی و وضعیت رشد جنین مشاوره انجام دهید.

معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: قاطبه دستگاه‌ها تاتو و افرادی که به انجام آن اشتغال دارند قابل اعتماد نیستند و مردم باید از زیبایی‌های تقلیدی غیرضروری اجتناب کنند.

گل‌های عجیب و زیبایی که همه جای جهان رشد نمی‌کنند و ممکن است هرگز با آن‌ها برخورد نکنید را در این مطلب می‌توانید مشاهده کنید.

مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران توضیحاتی را در خصوص وضعیت رصد سیاره زحل طی یک ماه آینده در آسمان شب داد.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: داوطلبان دوره‌های کارشناسی ارشد تا پایان روز یکشنبه ۲۸ خرداد فرصت انتخاب رشته دارند.

مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا از شر پف صبحگاهی چشم خلاص شوید.

اگر همزمان با بالا رفتن سن متوجه چین و چروک بر روی صورت خود شده‌اید به جای درمان‌های پرهزینه و دردناک، می‌توانید از تکنیک ماساژ صورت با سنگ‌های دارای انرژی مثبت و درمان کننده استرس استفاده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطراتی که در آرایشگاه‌ها کمین کرده‌اند/تکنیکی منحصربفرد برای جوانسازی پوست/ ترفندهایی برای شارژ بدن در ماه رمضان/لذت ديدن سياره مشتری را از دست ندهيد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..