تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سانتوس: روی صداقت کریستیانو قسم می‌خورم

کد خبر: ۵۵۱۳۷۵

۱۰۶  بازدید

سرمربی تیم ملی پرتغال در برابر اتهام تخلف مالیاتی از کاپیتان تیمش دفاع کرد.

وبسایت نود: سرمربی تیم ملی پرتغال در برابر اتهام تخلف مالیاتی از کاپیتان تیمش دفاع کرد.

 فرناندو سانتوس که در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی فردا پرتغال مقابل مکزیک در دور اول مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها با سوالات زیادی درباره حواشی اخیر کریستیانو رونالدو مواجه شد به دفاع از این بازیکن پرداخت.

سانتوس به نقل از ESPN در این نشست به خبرنگاران گفت:

مدت زیادی است که رونالدو را می شناسم. زمانی که تنها ۱۸ سال سن داشت، آخرین مربی او در پرتغال بودم. حاضرم روی صداقت و شخصیت کریستیانو قسم بخورم و دستم را درون آتش بگیرم. این توضیح واضح من درباره این ماجرا است. ۱۰۰ درصد به رونالدو به عنوان یک مرد و ورزشکار اعتماد دارم. 

ما به عنوان نمایندگان پرتغال به روسیه آمدیم. من و بازیکنانم به یکدیگر قول دادیم که تمامی مسائل شخصی را در طول جام کنفدراسیون ها کنار بگذاریم. می دانم سوالات زیادی درباره رونالدو دارید اما ما نماینده پرتغال هستیم و فردا با مکزیک بازی داریم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سانتوس: روی صداقت کریستیانو قسم می‌خورم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..