تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ربع پهلوی به هوس افتاد + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران، در صفحه فیسبوک خود مطلبی منتشر کرده و به دیدار با چند تن از سناتورهای پارلمان آمریکا اشاره کرده است. طبق این یادداشت،  سناتور مک‌کین، برد شرمن و کانگرسمن، نمایندگانی هستند که عمده موضوعات مورد بحث بین آنها مسئله جمهوری اسلامی ایران و تغییر نظام در آن بوده است.

بخشی از یادداشت رضا پهلوی در فیسبوک"

"من سه شنبه ۱۴ جون با سناتور مک کین (جمهوری خواه از ایالت آریزونا) و کانگرسمن برد شرمن(دموکرات از ایالت کالیفرنیا)و کانگرسمن استیو(جمهوری خواه از ایالت آیوا) در سنا و کنگره امریکا ملاقات داشتم".

این دیدار همزمان بااعلام حمایت وزارت خارجه آمریکا از تغییر نظام ایران صورت گرفته است، مک کین پس ازاین ملاقات گفته تغییر  نظام در ایران ضروری است.

کاربری در قسمت نظرات پست ربع پهلوی از این عبارت استفاده کرده است: " ربع پهلوی به هوس افتاد "

 

ربع پهلوی به هوس افتاد + فیلم
  دیدار ربع پهلوی با نمایندگان کنگره آمریکا با هدف براندازی نظام  ربع پهلوی به هوس افتاد + فیلم 

پیش از این مریم رجوی، از اعضای سازمان مجاهدین خلق نیز با سناتور مک‎کین در تیرانا، پایتخت آلبانی دیدار کرده بود. مک کین در این دیدار ایران را به همکاری و اتحاد با داعش متهم کرده بود.

ربع پهلوی به هوس افتاد + فیلم  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ربع پهلوی به هوس افتاد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..