تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی پزشک قلابی

سلامت نیوز:رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: با تلاش مأموران آگاهی استان قم فردی که با جعل عنوان پزشک متخصص قلب از یک دندانپزشک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان ،سرهنگ احمد کرمي اظهارداشت: با طرح شکايت يک دندانپزشک مبني بر اينکه فردي پس از چندين بار مراجعه به مطب دندانپزشکي و معرفي خود به عنوان متخصص قلب مبلغ يک ميليارد و 200ميليون ريال از وي کلاهبرداري کرده است،‌موضوع در دستور کار مأموران آگاهي استان قرار گرفت.

وي گفت: متهمه همسرش را نيز مهندس کامپيوتر معرفي و با کسب اطلاعات شخصي از منشي دندانپزشک با داشتن مهارت در زمينه ارائه اطلاعات پزشکي و معرفي چند تن از پزشکان برجسته قلب کشور و ادعاي شاگردي آن ها، خود را پزشک متخصص قلب معرفي کرده است.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: متهمه که خود را شاگرد يک پزشک متخصص معروف کشور معرفي مي کند، اعلام داشته اين متخصص جهت تاسيس کلينيک قلب در ايران نياز مالي مبرم به مبالغي وجه دارد ولي به دليل حفظ آبرو امکان مکالمه مستقيم با شما را ندارد و شاکي نيز به دليل رفاقت ديرينه خود با پزشک متخصص معروف به متهمه اعتماد کرده و در مراحل مختلف در مجموع حدود 120 ميليون تومان به وي پرداخت مي کند.

وي گفت: در ادامه دندانپزشک پس از مواجهه با بدعهدي هاي متهمه به کلاهبرداري پي برده و پرونده به دستور مرجع قضائي به پليس آگاهي استان ارجاع داده مي شود.

سرهنگ کرمي افزود: سرانجام با انجام اقدامات پليسي نامبرده در يکي از استان هاي شمالي شناسايي و پس از دستگيري صراحتاً به بزه انتسابي و غصب عنوان پزشک قلب و کلاهبرداري اعتراف و نهايتاً با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی پزشک قلابی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..