تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه پراکنی برای استقبال  

سلامت نیوز:رئیس اتحادیه کباب، آش، حلیم و پزندگان غذاهای سنتی گفت: هر کیلو حلیم برای تولیدکننده به طور تقریبی 12 هزار تومان تمام می‌شود و فروشندگانی که اقدام به فروش حلیم با قیمت نازل می‌کنند باید در کیفیت محصول آنها شک کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،حسین محمدی ، در خصوص شایعه وجود الیاف در حلیم گفت: با دست به دست شدن فیلم وجود الیاف در حلیم وزارت بهداشت آغاز به نمونه برداری و آزمایش حلیم های فروخته شده در سطح شهر کرد که خوشبختانه مورد مشکوکی گزارش نشد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه یکی از مسئولینی که به حوزه کاری این فرد ارتباط نداشته اظهار نظرهای کذبی داشته،افزود: این مورد حتما از طریق قانونی پیگیری خواهد شد.

محمدی بیان کرد: پراکنده کردن شایعه وجود الیاف در حلیم به عنوان توهینی برای شخصیت و شان هم وطنان به حساب می اید، زیرا وجود ذره ای آلودگی در غذا به راحتی خود را نشان می دهد، پس چگونه خریداران پس از مدت ها خرید این غذای سنتی از وجود پنبه در آن آگاه نشده اند.

رئیس اتحادیه کباب،آش،حلیم و پزندگان غذاهای سنتی اظهار کرد: علاقه مندان به مصرف این غذای سنتی در هنگام خرید باید توجه داشته باشند که از واحدهای صنفی مجاز که با بنر متحد شکل که روی آن نوشته شده عاملین فروش با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و اتحادیه اقدام به خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از واحدهای رسمی مراکزی همچون وزارت بهداشت، اتحادیه، تعزیرات حکومتی، شورای اصناف و اماکن بازدیدهای متعددی در ساعت های مختلف شبانه روز انجام می دهند، به همین خاطر مردم می توانند با اطمینان از آنها خریداری کنند.

محمدی عنوان کرد: قیمت تمام شده حلیم برای تولید کننده به طور تقریبی هر کیلو ۱۲ هزار تومان تمام می شود،در نتیجه باید به کیفیت غذای فروشندگانی که اقدام به فروش حلیم با قیمت نازل می کنند شک کرد.

رئیس اتحادیه کباب،آش،حلیم و پزندگان غذاهای سنتی تصریح کرد: درخواست من از شهروندان این است که از دستفروشان، مواد غذایی را خریداری نکنند زیرا شرایط پخت و پز آنها بهداشتی نبوده و در نهایت عملکرد نامناسبشان باعث ایجاد ذهنیت منفی برای خریداران شده که این امر زحمات همکاران ما را هم زیر سوال می برد. همچنین از شهرداری تقاضا داریم به جد با این افراد برخورد کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه پراکنی برای استقبال  »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..