تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلیت‌ ۶ اجرای نخست «اعتراف» شهاب حسینی تمام شد

بلیت‌ شش اجرای نخست «اعتراف» شهاب حسینی تمام شد

فرهنگ > تئاتر - بلیت‌های هفته اول اجرای نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی در پیش‌فروش به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش‌فروش بلیت‌های سه روز نخست نمایش «اعتراف» از ظهر روز دوشنبه 23 خرداد آغاز شده بود که در کمتر از 24 ساعت فروخته شد. سپس پیش‌فروش سه روز بعدی آغاز شد که شب گذشته (جمعه 26 خرداد) بار دیگر بلیت‌های موجود برای فروش به اتمام رسید و این در حالی است که چهار روز به آغاز اجرای این نمایش مانده است.

سایت‌های فروش بلیت از ظهر امروز یکشنبه 27 خرداد آماده فروش بلیت روزهای هفتم، هشتم و نهم تیر هستند.

شهاب حسینی نمایش «اعتراف» را از 31 خرداد براساس متنی از برد میرمن روی صحنه می‌برد و تا پایان مرداد در سالن اصلی تئاترشهر به اجرای خود ادامه خواهد داد.

بازیگران نمایش اعتراف عبارتند از علی نصیریان، شهاب حسینی، صالح ميرزا آقايی، نيما رئيسی، مهدی بجستانی، پرويز بزرگی، شهرام ابراهيمی، ميثاق زارع، غزاله نظر، ايليا نصرالهی، پرند عين‌بيگی، تنی آواكيان، فاطمه عرب‌كرمانی، مهران هاشمی و فرنام حقيقت‌جو.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلیت‌ ۶ اجرای نخست «اعتراف» شهاب حسینی تمام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..