تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت استقلال به وضعیت سفید

کد خبر: ۵۵۱۳۵۷

۱۴۳  بازدید

وضعیت قرمز رختکن استقلال با گذشت کمتر از یک هفته سفید شد تا آرامش به اردوی این تیم بازگردد.

ورزش سه: وضعیت قرمز رختکن استقلال با گذشت کمتر از یک هفته سفید شد تا آرامش به اردوی این تیم بازگردد.

 در آستانه دو روز تا شروع تمرینات استقلال شرایط این باشگاه نسبت به هفته ی گذشته برای هواداران این تیم بهتر از گذشته شده است. آبی پوشان در هفته ی گذشته تیم منفعل نقل و انتقالات بودند و عملکرد آنها باعث نا رضایتی هواداران شده بود تا اعتراض هواداران این تیم به وزارت ورزش و جوانان نیز کشیده شود.

با این وجود اما استقلال بعد از اینکه کاوه رضایی را از دست داد، پرونده خود در هفته ی گذشته را با جذب بیت سعید و شهباززاده بست. استقلالی ها توانستند به دور از هیاهو قرارداد جدید روزبه چشمی را ثبت کنند و قرارداد امید نورافکن کاپیتان تیم ملی جوانان و جوان اول تیم خود را نیز برای دو فصل دیگر تمدید کردند.

مذاکرات استقلالی ها با امید ابراهیمی نیز برای این تیم به خوبی پیش رفت و رضا افتخاری خبر از تمدید قرارداد احتمالی با امید ابراهیمی طی روزهای آینده داد. قرارداد جابر انصاری دیگر بازیکن این تیم نیز با آبی ها تمدید شد تا خبرهای خوش پیرامون رختکن استقلال همچنان ادامه داشته باشد.

علیرضا منصوریان بعد از پایان جلسه با افتخاری ظهر روز شنبه اعلام کرد که مذاکرات توفیقی با گزینه های مورد نظر او به خوبی پیش رفته و شجاعیان تا روز دوشنبه و منتظری تا سه شنبه قرارداد خود را با آبی ها نهایی می کنند تا تیم استقلال در فاصله یک هفته بعد از روزهای تلخ نقل و انتقالاتی، حالا وضعیت سفید را تجربه کند.

تمرین روز دوشنبه استقلال با حضور دستیار پیشین کارلوس کی روش مانوری برای افتخاری، توفیقی و منصوریان خواهد بود تا یک هفته ی پر فشار خود را با شروع پرستاره ی تمرینات به بهترین شکل به فراموشی بسپارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت استقلال به وضعیت سفید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..