تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت لیورپول با مبلغ درخواستی رم برای صلاح

کد خبر: ۵۵۱۳۵۲

۱۶۱  بازدید

لیورپول حاضر است برای جذب صلاح ۴۰ میلیون یورو بپردازد.

وبسایت نود: لیورپول حاضر است برای جذب صلاح ۴۰ میلیون یورو بپردازد.

 بر اساس گزارش رسانه های مصری باشگاه لیورپول بالاخره با مبلغ درخواستی رم برای فروش صلاح موافقت کرده و انتظار می رود این بازیکن به زودی انتقالش را به آنفیلد نهایی کند.

موافقت لیورپول با مبلغ درخواستی رم برای صلاح

پیش تر لیورپول پیشنهادی ۳۲ میلیون یورویی برای صلاح ارائه کرده بود که توسط سران جالوروسی رد شده بود، چرا که باشگاه رم اعلام کرده بود برای فروش این بازیکن ۴۰ میلیون یورو می خواهد و از این رقم پایین تر نمی آید. حالا به نظر می رسد بالاخره باشگاه لیورپول با مبلغ درخواستی رم موافقت کرده است.

گفته می شود مدیر برنامه صلاح نیز در چند روز گذشته در لندن حضور داشته و سفر وی به انگلیس، برای ملاقات با سران لیورپول بوده است. البته رم هم برای نهایی شدن این انتقال عجله دارد، چرا که باید تا قبل از پایان ماه ژوئن، با فروش یک بازیکن بزرگ خود از نظر بازی جوانمردانه مالی به توازن برسد.

لیورپول در سال ۲۰۱۴ هم خواهان جذب صلاح بود ولی در نهایت این بازیکن مصری با قراردادی ۱۲ میلیون پوندی به چلسی پیوست. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت لیورپول با مبلغ درخواستی رم برای صلاح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..