تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی می نوت 3 احتمالا به اسنپدراگون ۸۳۶ مجهز می‌شود

شیائومی می نوت ۳ یکی از گوشی‌های مورد انتظار پاییز امسال محسوب می‌شود، این گوشی احتمالا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ مجهز خواهد شد.

می نوت ۳ شیائومی به احتمال زیاد پاییز امسال و با پردازنده‌‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ عرضه خواهد شد. طبق شایعات اخیر، به نظر می‌رسد این شرکت چینی به‌جای اسنپدراگون ۸۳۵ از نسخه‌ی بهبودیافته‌ی آن یعنی اسنپدراگون ۸۳۶ استفاده خواهد کرد. پیش از این نیز شایعات مختلفی در مورد استفاده از این پردازنده در گلکسی نوت ۸ به گوش می‌رسید. شیائومی به احتمال فراوان از این پردازنده در گوشی بالارده‌ی دیگر خود یعنی می ‌میکس ۲ نیز استفاده خواهد کرد؛ به نظر می‌رسد این دو گوشی هم‌زمان و با مشخصاتی تقریبا مشابه با یکدیگر عرضه خواهند شد.

اسنپدراگون ۸۳۶ تفاوت چندانی با اسنپدراگون ۸۳۵ ندارد و می‌توان آن را یک نسخه‌ی اورکلاک شده‌ از اسنپدراگون ۸۳۵ دانست. تفاوت این پردازنده‌ با نسخه‌ی ۸۳۵، مشابه تفاوتی است که پیش از این در اسنپدراگون ۸۲۰ و ۸۲۱ دیده شده بود. اسنپدراگون ۸۳۵ عملکرد خوبی در بخش پردازشی و باتری از خود نشان داده است؛ به‌طوری که بسیاری از پرچم‌داران امسال مانند می ۶ شیائومی از این پردازنده استفاده کرده‌اند.

انتظارات از می نوت ۳ (Mi Note 3) زیاد است و شیائومی کار دشواری برای عرضه‌ی یک جانشین شایسته برای می نوت ۲ پیش رو دارد. می نوت ۲ با بهره‌گیری از نمایشگر خمیده و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، گوشی موفقی برای شیائومی محسوب می‌شد. یکی از نکات جالب در نسخه‌ی جهانی این گوشی، پشتیبانی آن از تمام باندهای 4G در سراسر جهان بود.

انتظارات شما از می نوت ۳ شیائومی چیست؟ آیا این گوشی مانند نسل پیشین خود موفق خواهد بود؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی می نوت 3 احتمالا به اسنپدراگون ۸۳۶ مجهز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..