تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مخابرات به انتقاد از کیفیت اینترنت: هیچ اختلال یا کندی وجود ندارد

شرکت مخابرات در پی انتقاد کاربران درباره کیفیت اینترنت نامحدود و حجمی، اعلام کرد که سرویس نامحدود با حجمی جایگزین شده است؛ اما هیچ کندی یا اختلالی وجود ندارد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: «اینترنت پرسرعت مخابرات ایران طبق قوانین رگولاتوری و قرارداد منعقدشده با مشتریان ارائه می‌شود.»

در طول چند روز پیش گزارش‌هایی از سوی کاربران مطرح شد مبنی بر اینکه سرویس‌های دانلود نامحدود مخابرات دچار اختلال و کندی شدید شده است، در حالی که سرویس‌های حجمی اختلالی ندارند.

مشابه این اختلال در آخرین روزهای سال ۹۵ و اولین روزهای سال ۹۶ نیز گزارش شده بود.

آن زمان کامران کاظمی، معاون تجاری مخابرات منطقه تهران در واکنش به این مشکل توضیح داد: «مشکلی که در سرویس‌‌های اینترنت نامحدود وجود دارد مربوط به سرعت اغلب پایین این سرویس‌ها است، چون سرعت این سرویس‌ها ثابت است در زمان خالی بودن شبکه نیز کاربران این سرویس‌ها نمی‌توانند از سرعت بیشتر استفاده کنند. در نتیجه این امر، اگر ترافیک در شبکه افزایش یابد افت سرعت کاملاً برای مشترکان محسوس است.»

اکنون سخنگوی شرکت مخابرات ایران در واکنش به این گلایه می‌گوید: «ارائه اینترنت ADSL کاملا مطابق با قوانین موجود از سوی رگولاتوری بوده و طبق قرارداد فی مابین در اختیار مشتریان تجاری، عمده و خانگی قرار می‌گیرد.»

محمد‌رضا بیدخام تأکید کرد: «سیاست شرکت مخابرات ایران طبق مصوبات رگولاتوری، جایگزین کردن سرویس‌های اینترنت نامحدود با سرویس‌های حجمی است.»

به گفته‌ی وی، ارائه سرویس اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران طبق قوانین حاکم از طرف کمیسیون تنظیم مقررات است و هیچ‌گونه کندی یا اختلال پیش‌بینی نشده‌ای در ارائه اینترنت پرسرعت وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مخابرات به انتقاد از کیفیت اینترنت: هیچ اختلال یا کندی وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..