تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صفحه شبکه الجزیره در توئیتر مجددا فعال شد+ تصاویر

توئیتر شبکه الجزیرهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی بحران های پیش آمده در روابط عربستان و قطر و فیلتر شدن شبکه تلویزیونی الجزیره قطر در عربستان ، امارات ، مصر و برخی کشور های هم پیمان آل سعود حال خبر های جدیدی از مهمترین شبکه خبری قطر می رسد.

 صفحه توئیتر الجزیره عربی که نزدیک به 12 میلیون فالوئر نیز داشت توسط توئیتر متوقف شد و در پی این اتفاق هشتگ " #تويتر_يوقف_حساب_الجزيره " تبدیل به یکی از ترند های جهانی این شبکه اجتماعی شد.

طبق بررسی های  باشگاه خبرنگاران این حساب دوباره ایجاد شده است اما تعداد فالوئر های آن بسیار اندک است.

بسته شدن صفحه توئیتر الجزیره عربی ترند شدن هشتگ  #تويتر_يوقف_حساب_الجزيره
صفحه الجزیره پس از ایجاد مجدد:

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صفحه شبکه الجزیره در توئیتر مجددا فعال شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..