تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از تراشه‌های مخصوص کوآلکوم برای اسپیکرهای هوشمند

رونمایی از تراشه‌های مخصوص کوآلکوم برای اسپیکرهای هوشمند

فناوری اطلاعات > سخت افزار - کوآلکوم دو تراشه مخصوص اسپیکرهای هوشمند و هدفون های مجهز به پورت یو اس بی تایپ سی را رونمایی کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، این دو تراشه(APQ8009 و APQ8017) روی پلتفرم موسوم به Qualcomm ® Smart Audio Platform با پشتیبانی از اندروید و همچنین پلتفرم‌های لینوکسی تعریف شده و بنابراین گوگل اسیستانت و Cast Audio را در کنار سرویس صوتی الکسای آمازون را پشتیبانی می‌کند.

پخش استریمینگ با کیفیت بالا حتی از طریق بلوتوث به صورت محلی/ DLNA و روی کلود با این تراشه‌ها امکان پذیر است. تراشه‌های جدید، اسپیکرهای حاضر در چند اتاق و چند کاناله را با فرمت های رزولوشن بالای 32 بیتی 192 کیلوهرتز و FLAC پخش می‌کنند.

تراشه مخصوص اسپیکرهای بی سیم و یا هدفون‌های متصل از طریق یو اس بی تایپ سی نیز رونمایی شد که می‌تواند تحول مثبتی در عرصه فایل‌های صوتی از طریق بلوتوث و سایر پورتها باشد.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از تراشه‌های مخصوص کوآلکوم برای اسپیکرهای هوشمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..