تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عشق سلفی با جنازه مرد دیوانه را به چنگ قانون انداخت +تصاویر

یکی از این حواشی مردی بود که با باز کردن کیسه حمل جسد یکی از قربانیان آتش‌سوزی لندن، از او عکس گرفته و عکسش را در فیسبوک  منتشر کرد.

این مرد بلافاصله توسط پلیس بازداشت و به سه ماه حبس محکوم شد.

راز زنده ماندن بازماندگان این حادثه هولناک طبق گزارش برخی رسانه های  انگلیسی مسلمانانی بودند که در هنگام خوردن سحری برای روزه گرفتن در روز نوزدهم ماه رمضان دقایقی قبل از وقوع حادثه بیدار شده  و با آگاهی از حادثه، جان بسیاری را از این آتش نجات دادند.

در پی حادثه آتش سوزی برج گرنفل دست کم 12 نفر کشته و 79 نفر بر اثر جراحت های وارده به بیمارستان انتقال یافتند.

عشق سلفی با جنازه مرد دیوانه را به بازداشتگاه کشاند عشق سلفی با جنازه مرد دیوانه را به بازداشتگاه کشاند عشق سلفی با جنازه مرد دیوانه را به بازداشتگاه کشاند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عشق سلفی با جنازه مرد دیوانه را به چنگ قانون انداخت +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..