تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس جدید علی علیپور و همسرش

علی علیپور این روزها مشغول استراحت و گذراندن تعطیلات خود به همراه همسر و فرزندش می باشد.

علی علیپور این روزها کجاست؟

فصلی که گذشت اگر چه تا نیم فصل دوم برای علی علیپور خوب طی نشد اما در نیم فصل دوم عملکرد او متفاوت شد و علیپور در هفته های پایانی یکی از بهترین های پرسپولیس در لیگ شانزدهم لقب گرفت.

گلزنی های پیاپی او در هفته های پایانی جایگاهش را در پرسپولیس تغییر داد هر چند برانکو ایوانکوویچ شخصا به علیپور علاقه مند است و به استفاده از او در ترکیب پرسپولیس اعتقاد دارد.

علیپور این روزها به همراه همسر و فرزند خردسالش در تعطیلات تابستانی حضور دارد. این مهاجم جوان در فصل آینده کار دشواری در خط حمله پرسپولیس با حضور رقبایی مطرح همچون مهدی طارمی و گادوین منشا خواهد داشت.

علی علیپور در کنار همسر و فرزندش

علی علیپور در کنار همسر و فرزندش

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس جدید علی علیپور و همسرش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..