تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نودل چینی؛ یک غذای فوری و تمام عیار

کد خبر: ۵۴۴۷۵۵

۷۳۲  بازدید

نودل چینی، یک غذای فوق العاده راحت است، که سریع هم تهیه می شود. در عوض می توانید یک غذای چینیِ فوق العاده و تمام عیار داشته باشید.

وب سایت من آشپزم: نودل چینی، یک غذای فوق العاده راحت است، که سریع هم تهیه می شود. در عوض می توانید یک غذای چینیِ فوق العاده و تمام عیار داشته باشید.

مواد لازم:

نودل  ۲ بسته مرغ (سینه)  ۲ قطعه بادام زمینی (بو داده شده و نمکی)  ۱/۲ لیوان سیر  ۲ حبه پودر سیر  ۲ قاشق چای خوری سس سویا  ۳ قاشق غذا خوری پیازچه  به مقدار لازم نمک و فلفل  به مقدار لازم نودل چینی 

طرز تهیه:

1-ابتدا سینه مرغ را خرد کنیدو آن را به خوبی بشوییدداخل آبکش قرار دهید تا خشک شود سیر را رنده کرده با مقداری نمک مخلوط کرده و داخل مایه تابه روغن ریخته وتکه های مرغ را سرخ کنید.

2-بادام زمینی و سیر را به مرغ اضافه کرده و کمی تفت دهید. سس سویا را اضافه کرده و شعله را بسیار ملایم کنید و نمک وفلفل و پودر سیر را نیز به آنها اضافه کنید.

3-مقداری آب را به جوش آورده و نودل را به آن اضافه کنید و اجازه دهید در آب بجوشد تا مثل ماکارونی نرم شود.وقتی نودل پخته شد آن را آبکش کنید.ادویه مخصوص نودل (موجود در بسته بندی نودل) را به مواد گوشتی اضافه کنید.

4-داخل تابه ای مقداری روغن ریخته و نودل را به آن اضافه کنید و کمی تفت دهید و بعد مرغ را به آن افزوده و بعد از کمی تفت خوردن شعله را خاموش کنید. پیازچه ها را ریز خرد کرده و روی غذا بریزید و آن را برای سرو آماده کنید.

سایر نکات:


1-در صورت تمایل پیارچه را به همراه پیاز سرخ کنید.


2-اگر سس سویا در اختیار نداشتید این غذا را با سس کچاپ و مقداری سرکه سیب طبخ کنید.


3-در صورت تمایل مقداری پنیر رنده شده هم به غذا اضافه کنید.


4-توجه داشته باشید نودل اگر زیاد در اب بماند به شدت خمیر میشود و قابل استفاده نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نودل چینی؛ یک غذای فوری و تمام عیار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..