تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی وی۳۰ آگوست می‌آید جی ۷ ال‌جی هم ژانویه ۲۰۱۸

گوشی وی۳۰ آگوست می‌آید جی ۷ ال‌جی هم ژانویه ۲۰۱۸

فناوری اطلاعات > سخت افزار - ال‌جی در استراتژی جدید خود قصد دارد دو پرچم‌دار خود از سری جی و وی را زودتر از موعد راهی بازار کند.

به گزارش خبرآنلاین، سایت اینوستور کره نوشت گوشی LG V30 آگوست امسال رونمایی می‌شود که یک ماه زودتر از تاریخ رونمایی V20 در سال گذشته است و اولین پرچم‌دار ال جی است که مجهز به نمایشگر OLED خواهد بود. وی 30 دارای دو نمایشگر با دیزاینی متفاوت خواهد بود که یکی از آنها به صورت اسلایدی تعریف شده که برای کیبورد، کلیدهای اصلی و سرچ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر سری جی نیز زودتر رونمایی می‌شود و شاهد رونمایی جی 7 در ژانویه خواهیم بود. جی 6 امسال در مارس عرضه شد و در سال 2018 شاهد ورود جی 7 زودتر از موعد خواهیم بود. این گوشی نیز گفته می شود اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 845 خواهد بود.

این حرکت ال جی امتیازی علیه سامسونگ است که معمولا در مارس و سپتامبر گوشی‌های خود را راهی بازار می‌کند.

 

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی وی۳۰ آگوست می‌آید جی ۷ ال‌جی هم ژانویه ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..