تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پایان امتحانات نهایی در روز 25 خردادماه، از اعلام نتایج اولیه امتحانات نهایی دانش آموزان ظرف مدت 10 روز آینده خبر داد.

به گزارش شمانیوز: عبدالرسول عمادی با بیان اینکه امتحانات نهایی دانش آموزان سوم خرداد ماه آغاز شد اظهار کرد: آخرین امتحان 25 خرداد ماه یعنی دو روز گذشته به پایان رسید و ما ظرف مدت 10 روز از آخرین امتحان نهایی، نتایج اولیه را اعلام می‌کنیم.
وی درباره نحوه اعتراض دانش آموزان به نتایج امتحانات خود گفت: اگر دانش‌آموزان پس از رویت نمرات خود تصور کردند نمره شان واقعی نیست می‌توانند تا یک هفته پس از اعلام نتایج به مدرسه خود مراجعه و درخواست بررسی مجدد را ارائه دهند.

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه درخواست تصحیح مجدد به حوزه تصحیح اوراق ارسال می‌شود گفت: برگه‌های امتحانی که به آنها اعتراض شده باشد مجددا مورد بازبینی قرار می‌گیرند و اگر اشکالی بوجود آمده باشد برطرف می‌شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..