تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر هوایی بی نظیر از ساحل جنوبی استرالیا

تصاویر هوایی بی نظیر از ساحل جنوبی استرالیابه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکس برداری هوایی به برداشت عکس از سطح زمین اطلاق می شود. این عکس برداری  به وسیله یک دوربین عکس برداری هوایی که به طرف زمین در هواپیما نصب می شود  به صورت اتوماتیک در فواصل معین عکسبرداری را انجام می دهد. در این تصویربرداری که توسط هواپیما و با استفاده از یک دوربین عکس‌برداری هوایی انجام می شود میتوان از هر نقطه در روی زمین، از بالای ارتفاعات و قلل پوشیده از برف، از کویر و یا اقیانوسهای بزرگ عکسبرداری کرد.

لازم به ذکر است؛ در هر زمان می‌توان عکس تهیه کرد و در نتیجه ، داده‌ها و اطلاعات حاصله کاملا جدید و تازه خواهد بود. عکسهای هوایی به صورت یک سند معتبر و صحیح برای همیشه باقی می‌مانند.

عکاسی به نام "بو لی" در اقدامی جالب تصاویر هوایی بی نظیری از سواحل استرالیا را به ثبت رسانده است.

وی با الهام از زیبایی های طبیعت، روح ماجراجویی و سفری برای کشف افق های غیرمعمول  تصاویر شگفت انگیزی از سواحل صخره ای، آب های شفاف کریستالی و جنگل های زیبا را به ثبت رسانده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا این تصاویر را مشاهده نمایید.

تصاویر هوایی بی نظیر از ساحل جنوبی استرالیا تصاویر هوایی بی نظیر از ساحل جنوبی استرالیا تصاویر هوایی بی نظیر از ساحل جنوبی استرالیا تصاویر هوایی بی نظیر از ساحل جنوبی استرالیا تصاویر هوایی بی نظیر از ساحل جنوبی استرالیا تصاویر هوایی بی نظیر از ساحل جنوبی استرالیا تصاویر هوایی بی نظیر از ساحل جنوبی استرالیا تصاویر هوایی بی نظیر از ساحل جنوبی استرالیا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر هوایی بی نظیر از ساحل جنوبی استرالیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..