تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه آیت‌الله مکارم به دولت: همه وزرا، استانداران و فرمانداران از یک جناح نباشند

توصیه آیت‌الله مکارم به دولت: همه وزرا، استانداران و فرمانداران از یک جناح نباشند

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی شامگاه جمعه در جمع اساتید و حافظان قرآن کریم که در بیت علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به مسائل روز کشور اظهار داشت: اگر می‌خواهیم اتفاقی در کشور حاصل شود باید مسائل انتخابات را به فراموشی بسپاریم.

وی با بیان اینکه دوران تبلیغات انتخابات مشکلاتی داشت و بداخلاقی‌هایی شد، افزود: باید توجه داشت که اتحاد با شعار دادن ایجاد نمی‌شود و در صورتی اتحاد در کشور محقق می‌شود که همه جناح‌ها در مدیریت کشور شریک باشد.

این استاد برجسته حوزه گفت: اگر همه وزرا، استانداران و فرمانداران از یک جناح باشند در این صورت شعار وحدت یک شعار توخالی خواهد بود و همه جناح‌ها باید در مدیریت کشور سهیم باشند.

وی اضافه کرد: حال باید دید که چنین کاری خواهند کرد یا مانند گذشته روش سابق را در پیش خواهند گرفت.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشور بیان داشت: اخیرا دشمنان تصمیم گرفتند که تروریست‌ها را استخدام کنند و به ایران بفرستند که در این شرایطی که دشمنان هر روز یک تحریم جدید ایجاد می‌کند امیدواریم مسئولان عملا دست به اتحاد بزنند و تنها به شعار بسنده نشود.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه آیت‌الله مکارم به دولت: همه وزرا، استانداران و فرمانداران از یک جناح نباشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..