تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاخ کرملین به تحریم علیه روسیه

کد خبر: ۵۵۰۷۸۲

۷۶  بازدید

کاخ کرملین به تحریم‌های احتمالی واشنگتن علیه مسکو واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به تحریم‌های پیشنهادی مجلس سنای آمریکا علیه مسکو، تاکید کرد نگاه به شدت منفی به این مسئله دارند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» پسکوف با بیان اینکه بسته تحریم‌های پیشنهادی به کشورهایی که مجبور به تبعیت از آن هستند، آسیب می‌زند، گفت شدیدا نسبت به این طرح بدبین هستیم.

مجلس سنای آمریکا ساعات پایانی روز چهارشنبه با اضافه شدن بسته تحریم‌های ضد روسیه به طرح جامع تحریم‌های ایران موافقت کرد.

قانونگذاران آمریکایی با 97 رای موافق و فقط 2 رای مخالف، بصورت اتفاق نظر دو حزبی (دموکرات و جمهوری‌خواه) خواستار تصویب جریمه‌های مالی و تحریم‌های اقتصادی بر روسیه در کنگره شدند.

رای‌گیری بر سر تصویب طرح تحریم‌های ضد روسیه اما برای چند ماه بخاطر عدم حمایت سناتورهای ارشد جمهوری‌خواه از آن به تعویق افتاده بود. این سناتورها قصد داشتند به دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا فرصت کافی جهت بهبود روابط با روسیه دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاخ کرملین به تحریم علیه روسیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..