تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعمال تغییرات ظاهری گسترده در شبکه اجتماعی توییتر

اعمال تغییرات ظاهری گسترده در شبکه اجتماعی توییتر

اگر از طرفداران شبکه اجتماعی توییتر باشید، احتمالاً می دانید که این پلتفرم سال گذشته تغییراتی بزرگ را در خود ایجاد کرد و قدم هایی برای نوسازی برند خود برداشت که البته مورد توجه کاربرانش قرار گرفت. اکنون با توجه به بازخوردهایی که توییتر از سوی کاربرانش دریافت کرده، تصمیم گرفته تا ظاهر این سرویس میکروبلاگینگ را با تغییراتی گسترده رو به رو کند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

ایده توییتر برای اعمال این تغییرات ظاهری بیشتر در جهت سریع تر کردن، سبک تر شدن و آسان تر شدن استفاده از آن بوده است. این تغییرات جدید در تمامی پلتفرم های توییتر شامل نسخه وب، اپلیکیشن اندروید و iOS، توییتر لایت و توییت دک اعمال شده است.

یکی از نکات جالب توجه در ظاهر جدید توییتر، اضافه شدن منوی کناری در این برنامه است که البته قبلاً کاربران اپلیکیشن اندروید توییتر تجربه کار با آن را داشته اند و اکنون کاربران iOS هم می توانند از آن بهره مند شوند. در این منو کاربران می توانند به تنظیمات مربوط به پروفایل، سایر اکانت ها، تنظیمات مربوط به حریم شخصی و موارد دیگر دسترسی پیدا کنند و دیگر نیازی نیست تا به قسمت پایینی اپلیکیشن رجوع کنند.

علاوه بر این، لینک های مربوط به مقالات و وبسایت ها از این پس در سافاری داخل خود اپلیکیشن باز خواهند شد که این موضوع کمک می کند که کاربران به راحتی از وبسایت ها و اکانت هایی که اطلاعاتشان را قبلاً در سافاری وارد کرده اند، استفاده کنند.

تغییر دیگر در تایپوگرافی توییتر است که واضح تر و خواناتر شده است. برای نمونه هدلاین ها پررنگ تر شده اند تا کاربران به راحتی مشاهده کنند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. عکس پروفایل افراد نیز گوشه های گرد پیدا کرده تا ظاهر کلی توییتر تمیزتر و جذاب تر شود.

توییت ها نیز در لحظه از بابت پاسخ ها، ریتوییت ها و تعداد لایک هایشان به روز رسانی خواهند شد تا مشاهده لحظه به لحظه مکالمات برای کاربران آسان تر شود.

ممکن است تغییرات اعمال شده فعلاً برای شما قابل مشاهده نباشند، اما قطعاً تا چند روز آینده این اتفاق خواهد افتاد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعمال تغییرات ظاهری گسترده در شبکه اجتماعی توییتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..