تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سوءاستفاده از سالمندان در جهان

کد خبر: ۵۵۰۷۲۴

۱۶۵  بازدید

بررسی‌ها حاکی از آن است که از هر شش سالمند در جهان حدود یک نفر نوعی از سوء‌استفاده را تجربه می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: بررسی‌ها حاکی از آن است که از هر شش سالمند در جهان حدود یک نفر نوعی از سوء‌استفاده را تجربه می‌کند.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) با انتشار گزارشی در این باره اعلام کرد: از هر شش سالمند یک نفر برخی از اشکال سوء استفاده را تجربه می‌کند که این رقم از آنچه در گذشته برآورده شده بالاتر است و پیش بینی می‌شود با بالا رفتن سن جمعیت در جهان نیز بیشتر شود.

در این بررسی آمده است: تقریبا ۱۶ درصد افراد ۶۰ سال به بالا در معرض سوء استفاده روانی قرار گرفته و موارد دیگری نظیر سوء استفاده مالی، مورد بی‌توجهی قرار گرفتن، سوء استفاده جسمی و جنسی از آنان نیز به ترتیب ۶.۸، ۴.۲، ۲.۶ و ۰.۹ درصد است.

نتایج این تحقیق بر اساس اطلاعات موجود از ۵۲ مطالعه انجام شده در ۲۸ کشور از مناطق مختلف از جمله ۱۲ کشور با میزان درآمد پایین یا متوسط بدست آمده است.

به گزارش سایت اطلاع رسانی سازمان جهانی بهداشت، به گفته کارشناسان این سازمان، سوء استفاده از سالمندان رو به افزایش است و این موضوع برای ۱۴۱ میلیون فرد سالمند در سراسر جهان هزینه‌های اجتماعی و انفرادی جدی به دنبال دارد. همچنین ضرورت دارد برای پیشگیری و پاسخ به افزایش میزان انواع مختلف سوء استفاده از سالمندان اقدامات جدی انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سوءاستفاده از سالمندان در جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..