تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرين خريدهاى منصوريان در سبد نقل و انتقالات داغ تابستانى

آخرين خريد هاى منصوريان در سبد نقل و انتقالات داغ تابستانى

بازيكنانى همچون منشا ،انصارى ،ماهينى ،دانشگر ،شيرى ،مصلح ،زهيوى و جهانبخش كه در ليست اوليه منصوريان بودند، در نهايت حاضر نشدند پيراهن استقلال را بر تن كنند و راهى ديگر تيم ها شدند و در اين ميان منصوريان هنوز موفق به تمديد قرارداد با چند ستاره فعلى خود نيز نشده است.

استقلال تا به اينجاى نقل و انتقالات خريد ٣ جوان از جمله قائدى و دو جوان ديگر را علاوه بر بيت سعيد ،شهباززاده و تمديد قرارداد چشمى و نورافکن در دستور كار قرار داده است.

به اين ترتيب استقلال در حال حاضر به فكر جذب منتظرى ،شجاعيان ، مطهرى ، شفيعى و جپاروف يا ماشاريپوف است و همچنين منصوريان در نظر دارد نزدیک به 6-7 خرید جوان از بازیکنان تیم ملی جوانان داشته باشد تا از حضور آنها در تيم اميد ها كه همان تيم دوم بزرگسالان محسوب مى شود استفاده كند.

مديران باشگاه استقلال طبق درخواست منصوريان مذاكرات براى تمديد قرارداد با تعدادى از ستاره هاى فعلى را در دستور كار قرار دادند.

به اين ترتيب مذاکرات با امید ابراهیمی، جابر انصاری، بهنام برازی، پادووانی، یعقوب کریمی، وریا غفوری، سید مجید حسینی و رابسون جانواریو در حال انجام است.

همچنین استقلالی‌ها مذاکراتی را با باشگاه باهیای برزیل انجام داده اند تا بر اين اساس رابسون مشكلى براى حضور در استقلال نداشته باشد. منصوربان نيز در صدد حفظ رابسون و پادوانى است و اين مساله را به مديران باشگاه اعلام كرده است.

گفتنی است آخرین فعالیت مهم استقلال در نقل و انتقالات مربوط به تمدید قرارداد 2 ساله امید نورافکن است که امروز انجام گرفت.

حال با این اوصاف باید منتظر ماند و دید علیرضا منصوریان تا چه حد می تواند نقل و انتقالات باشگاه استقلال را طبق برنامه هایش پیش ببرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرين خريدهاى منصوريان در سبد نقل و انتقالات داغ تابستانى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..