تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان تومورهای سرطانی در فضا/ حقایق وحشتناک درباره اعتیاد به قند و شکر/زمان آغاز انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد/طعمی که جنین در رحم مادر تشخیص می‌دهد

مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این مطلب به شما کمک می‌کنند تا درد ناشی از روماتیسم را برای همیشه فراموش کنید.

شیرینی تنها مزه ای است که جنین در رحم مادر هم می فهمد.

 افت سطح اکسیژن پوست در ۳۰ سالگی
در کربوکسی تراپی گاز CO۲ زیر پوست تزریق و بدن آن را به عنوان کمبود اکسیژن تلقی می‌کند که سبب افزایش جریان خون و رسیدن مواد مغذی به این منطقه شده و ترمیم سلولی رخ می‌دهد.  

 کدرشته‌های جدید ارشد اعلام شد
اصلاحات سری دوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ به همراه کدرشته‌های جدید و حذف شده اعلام شد.

در فصل گرما با خوردن اسموتی‌های میوه‌ای بسیاری از ویتامین‌های مورد نیاز بدن تامین می‌شود.

علاقه مندی به قند و شکر می‌تواند حالت اعتیاد پیدا کند که نتیجه‌ای جز ابتلا به بیماری دیابت ندارد، اگر این علامت‌ها را درخود احساس می‌کنید زنگ خطر اعتیاد به قند و شکر برای شما به صدا در آمده است.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان تومورهای سرطانی در فضا/ حقایق وحشتناک درباره اعتیاد به قند و شکر/زمان آغاز انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد/طعمی که جنین در رحم مادر تشخیص می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..