تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جرئیات دریافت وام با ضمانت حساب یارانه ای /ماهان در انتظار تحریم کنگره آمریکا / واحدهای اعیان نشینی که اجازه فروش ندارند

مهمترین عناوین اقتصادی امروز 26 خرداد ماه؛

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم ترین عناوین اخبار اقتصادی امروز به شرح ذیل است:

تعاملات خودروسازان ایرانی با تولید کنندگان و کمپانی های خارجی با نارسایی ها و مشکلات عدیده ای مواجه است،عارضه ای که به اعتقاد برخی کارشناسان،بازنگری و تجدید نظری جدی را می طلبد.

جرئیات دریافت وام با ضمانت حساب یارانه ای /ماهان در انتظار تحریم کنگره آمریکا/ واحدهای اعیان نشینی که اجازه فروش ندارند

طبق این بخشنامه، متقاضیان کارتهای اعتباری با ضمانت قرار دادن حسابهای یارانه ای، می‌توانند از وام استفاده کنند.

پیروزبخت گفت: هدف گسترش گردشگری حلال است و در این خصوص با کشورهای منطقه وارد مذاکره شده ایم.

 

چرخه تامین کالا از مزرعه تا سفره و واگذاری مسئولیت های مختلف به چند مسئول و اعمال تصمیمات سلیقه‌ای آسیب‌های جدی به بخش وارد می‌نماید. جرئیات دریافت وام با ضمانت حساب یارانه ای /ماهان در انتظار تحریم کنگره آمریکا/ واحدهای اعیان نشینی که اجازه فروش ندارند

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: در سال‌های ۹۲ تا ۹۳ سونامی واحدهای لوکس خالی در کشور ایجاد شد و سازندگان به دلیل توجیه اقتصادی این پروژه‌ها در مناطق اعیان نشین این واحد‌ها ساخته شد.

محدودیت های صنعت لیزینگ،نبود نظارت دقیق و کلاهبرداری های متعدد موجب عدم اطمینان مردم به این صنعت شده است.

کنگره آمریکا در تلاش برای افشاسازی دخالت شرکت هواپیمایی ماهان ایر ایران در زمینه انتقال نیرو و تجهیزات به مناطقی نظیر سوریه است.

جرئیات دریافت وام با ضمانت حساب یارانه ای /ماهان در انتظار تحریم کنگره آمریکا/ واحدهای اعیان نشینی که اجازه فروش ندارند

جمالی گفت: سازمان هیچگاه و به هیچ وجه درخواستی عام و کلی مبنی بر کنترل حساب‌ها و مکالمات فعالان بازار سرمایه نداشته و اصولاً در نظم کنونی حقوق ایران چنین درخواستی اگر به طور کلی و عام انجام شود، برخلاف حقوق شهروندی و احترام به حریم خصوصی افراد است

دبیر انجمن خودروسازان گفت: سازمان ملی استاندارد نظارت جامعی بر تولیدات خودروسازان دارد.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران گفت: تهران با گود برداری عمیق ۷۰ متری که مربوط به ساختمانی در خیابان فرشته است رکورد دار عمیق‌ترین گودبرداری جهان شده است.
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی،کشور به شدت نیازمند سرمایه گذاری می باشد و در صورت حصول این امر و هدایت سرمایه گذاری ها به مسیر صحیح و کارآمد،بخش قابل توجهی از معضلات اقتصادیِ کشور رفع می شود.
جرئیات دریافت وام با ضمانت حساب یارانه ای /ماهان در انتظار تحریم کنگره آمریکا/ واحدهای اعیان نشینی که اجازه فروش ندارند 


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جرئیات دریافت وام با ضمانت حساب یارانه ای /ماهان در انتظار تحریم کنگره آمریکا / واحدهای اعیان نشینی که اجازه فروش ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..