تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت 3 بازیگر زن سینما از گروهک تروریستی داعش

حمایت 3 بازیگر زن سینما از گروهک تروریستی داعش

بسیاری از کانال های اجتماعی این مطلب روزنامه کیهان را بازنشر کرده اند و برخی از کاربران فضای مجازی در حمایت از آن پست گذاشته اند.

روزنامه کیهان در ستون دیگر عنواین خود مطلبی با این عنوان را منتشر کرده بود: آیا ۳ خانم بازیگر هنوز هم از مبلغ داعش حمایت می کنند؟

در توضیح این عنوان کیهان نوشته است: با عملیات تروریستی روز 17 خرداد داعش در تهران همه مردم بر لزوم مبارزه با گروهک های تکفیری به اتفاق نظر رسیدند.

اما چندی قبل و با زندانی شدن «آ‌.‌ص» یکی از نیروهای مبلغ داعش در ایران، کمپینی در حمایت از وی در فضای مجازی شکل گرفت. سه بازیگر زن سینما که به رفتارهای هیجانی و غیرعقلانی در واکنش به مسائل سیاسی مشهور هستند هم در این کمپین شرکت کرده و خواستار آزادی وی شده بودند.

با اقدام یاران «آ . ص» در روز 17 خرداد و به رگبار بستن تعدادی از مردم توسط آن ها، برخی از کاربران فضای مجازی پرسیدند که آیا این سه خانم بازیگر هنوز هم از این مبلغ گروهک های تکفیری در ایران حمایت می‌کنند؟

حمایت 3 بازیگر زن سینما از گروهک تروریستی داعش 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت 3 بازیگر زن سینما از گروهک تروریستی داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..