تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: مدرکی درباره رابطه من با روسیه یافت نشد

کد خبر: ۵۵۰۷۰۹

۱۱۴  بازدید

رئیس جمهوری آمریکا در توئیت های امروز خود نوشت که پس از ۷ ماه رسیدگی به پرونده همدستی وی با دولت روسیه، هیچ مدرکی در این خصوص یافت نشد.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهوری آمریکا در توئیت های امروز خود نوشت که پس از ۷ ماه رسیدگی به پرونده همدستی وی با دولت روسیه، هیچ مدرکی در این خصوص یافت نشد.

 دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز در حساب توئیتری خود نسبت به هجمه سنگین فشارها به خود در خصوص اتهام دست داشتن وی با دولت روسیه و «ولادیمیر پوتین» واکنش نشان داد.

ترامپ در توئیت خود نوشت: پس از ۷ ماه تحقیق و برگزاری جلسات کمیته استماع در خصوص همدستی من با روسها، هیچکس نتوانست مدرکی در این خصوص پیدا کند. چه غم انگیز!

وی همچنین در توئیت جداگانه ای بار دیگر رسانه های مخالف خود را «قلابی» خواند و با قرار دادن عکسی از هوادارانش در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت که رسانه وی، ۱۰۰ میلیون هوادارای است که از وی حمایت می کنند و این آن چیزی است که به گفته وی، رسانه های قلابی از آن نفرت دارند.

اما ترامپ در توئیت سوم خود در واکنش به بازجویی های انجام شده از وی که توسط «رابرت مولر»، بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده برکناری «جیمز کامی» انجام می شود، مولر را متهم کرده و گفت که وی همان کسی است که پیشنهاد برکناری «جیمز کامی»، رئیس سابق اف بی آی را به ترامپ داده و اکنون مشغول بازجویی از رئیس جمهوری آمریکا در خصوص چرایی برکناری وی از سوی ترامپ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: مدرکی درباره رابطه من با روسیه یافت نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..