تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میدان نفتی «الحباری» در رقه سوریه آزاد شد

 عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ریف جنوب غربی استان رقه ادامه دارد.

شبکه خبری «المیادین» اعلام کرد که ارتش سوریه امروز جمعه میدان نفتی «الحباری» را در این منطقه از رقه از داعش پس گرفته است.

نیروهای سوری روز گذشته علاوه بر میدان نفتی الثوره، موفق شدند میدان نفتی و روستای «صفیان»، میدان نفتی «الصفیح» و دو راهی «الرصافه» را آزاد کنند.

شبکه خبری الجزیره نیز گزارش داد که فرمانده نظامی گروه نیروهای عشایر وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) که در رقه با داعش درگیر هستند، کشته شد.

برخی از منابع نیز خبر دادند که نیروهای قسد در اطراف روستای «کسره شیخ جمعه» واقع در جنوب غرب شهر الطبقه در استان رقه با داعش درگیر هستند.

نیروهای دموکرات قصد دارند به منطقه «المقص» نزدیک شوند که در واقع چند راهی مهمی از سمت غرب، شرق و جنوب یه سمت شهر رقه به شمار میرود.

درگیریها قسد با داعش برای دهمین روز ادامه دارد و نیروهای دموکرات میگویند که به سمت بخش قدیمی رقه در مرکز این شهر نفوذ کرده اند

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میدان نفتی «الحباری» در رقه سوریه آزاد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..