تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر فلسفه فوتبال استقلال برای لیگ هفدهم

کد خبر: ۵۵۰۷۰۱

۴۵۹  بازدید

سرمربی استقلال تصمیم دارد تا فلسفه ی فوتبالی آبی ها را برای لیگ هفدهم تغییر دهد.

ورزش سه: سرمربی استقلال تصمیم دارد تا فلسفه ی فوتبالی آبی ها را برای لیگ هفدهم تغییر دهد.

 یکی از انتقاداتی که به علیرضا منصوریان در لیگ شانزدهم وارد بود، سبک بازی آبی پوشان و استفاده از سیستم دفاع و ضد حمله در دیدارهای بزرگ و سرنوشت ساز فصل بود. موضوعی که باعث شد تا آبی های تهرانی حتی در دیدارهایی مانند دربی، العین و السد که بردهای بزرگی به دست آوردند، نمایش دلچسبی نداشته باشند و هواداران صرفا از نتیجه به دست آمده راضی بودند.

علیرضا منصوریان که برای لیگ هفدهم احتمالا کادرفنی خود را با حضور مک درموت تقویت خواهد کرد، برای لیگ هفدهم تصمیم دارد تا فلسفه فوتبالی متفاوتی را برای آبی ها مشخص کند. استقلال در ابتدای لیگ شانزدهم نیز تلاش کرد تا فوتبالی مالکانه و تهاجمی بازی کند اما نتایج برای این تیم در هفته های ابتدایی به شکلی پیش رفت که این تیم مجبور شد از فلسفه جدید خود عقب نشینی کند.

سرمربی آبی ها اما برای فصل جدید تصمیم دارد تا تغییر سبک فوتبال استقلال از بازی دفاع- ضد حمله به فوتبال مالکانه را در دستور کار خود قرار دهد تا به این ترتیب آبی ها بتوانند با ارائه این سبک بازی، رضایت خاطر هواداران خود را جلب کنند. استقلال برای این تغییر فلسفه نیاز به تمرینات جدید و متفاوت با فصل گذشته دارد که به نظر می رسد حضور مرب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر فلسفه فوتبال استقلال برای لیگ هفدهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..