تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ پوتین به شایعه‌ها دربارۀ ثروت خود

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با اولیور استون کارگردان آمریکایی، ثروت های نسبت داده شده به خودش را رد کرد.
 
استون به پوتین گفت که شایعات می گوید شما ثروتمندترین مرد  جهان هستید که پوتین با قطع صحبت های استون فورا پاسخ داد: من ثروتی ندارم و هرچه دراین باره گفته شده درست نیست.
 
وی در پاسخ به این سوال استون که شما حساب های بانکی در قبرس دارید، گفت: هرگز، من هیچ حساب بانکی در آنجا ندارم. این خبرها صرفا شایعاتی دروغ است.
 

پوتین تأکید کرد: فکر نمی کنم که ثروت برای انسان خوشبختی بیاورد. ثروت واقعی انسان همان آزادی و آزادی بیان و سود رسانی به جامعه از طریق کارهای مهمی است که در خاطره تاریخ و مردم باقی خواهد ماند.

منبع:العالم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ پوتین به شایعه‌ها دربارۀ ثروت خود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..